KuzeyinAnnesi03 gncglozclk yüz üstü yattiysa yada kucağınızda kafası ısınmış olabilir . Oğlumda emerken kucağımda ısınıyor alnının yanları 37 çıkıyor ortası 36 çıkıyordu 😅😅
Meriskus gncglozclk olur arada üşütmüştür kaç aylık calpo verebilirsin 4 aylıkmıs ılık duş aldır calpol verilirmi küçüklere bilmiyorum korkma ama takio et yükseşirse acile götür
gncglozclk Meriskus Yrnkskn momybaby ttrck mucizem10 4. Ay aşısı olduk kızlar aıle hekimine sordum olamadan her bolgenın ısısı farklı olur bas biraz daha sıcak olurmus bebekte o yuzden koltuk altı dogru dedı bide 38 olsa bile endıse etme 38 bucuk da gidersin acile dedi calpol de 6 saat arayla verilebilir sabah vermıstım gitmeden bıde 1 saat once verdım aşırı huzursuz oldu yuksek ihtimallede agrısı var ates olmadı daha şükür 🤲🥹
Yrnkskn gncglozclk ateşi varsa zaten aşısını ertelerler merak etmeyin ama ateş alından ve kulaktan ölçüldüğünde doğru sonucu verir o yüzden koştuk altından denemenizi tavsiye etmem çok yanıltıyor çünkü 37 ise aşırı bir şey ama hafif ateşi var gibi calpol verebilirsin 1 çay kaşığı kadar
mucizem10 Kızlar peki alın mi doğru yoksa yan şakaklar mi benim kızımda şuan atesli alnı 37.5 yanlar 38 39 arası temassız ates ölçerle olcuyorum hangisi dogru