MELTEMEB Oğlum 10 aylık oldu mama ile besleniyor artık mamasını yemek istemiyor zorla veriyorum sizde durumlar nasıl?
asliii89 MELTEMEB ben en az 600 cc kadar aptamil veriyorum günde. ek gıdaları çok sevince mamayı zor içiyorlar o yüzden ek gıdayı fazla fazla vermemek lazım
Dunyamsensn2008 MELTEMEB Artık yavaş yavaş bize yakın beslenecekler ama mamayida birakmamasi lazım daha ihtiyacı var kesme uykuya geçerken veriyorum bende cunki hiç istemiyor içmeyi ama ihtiyacı var sadece ek gıdayla olmaz.
ceylinnn [bilinmeyen] Tatlandırarak ver, ben hala günlük en az 500 cc veriyorum. Hangi mamayı kullanıyorsunuz?