Ftet Kızlar emerek uyuduğu zaman gazını çıkarmak için omzumuza alıyor muyuz gerek var mı benim bebeğim uyanıyorya gaz çıkarınca
sdtnrsvn Ben de uyandırmadım şu an gaz problemimiz var . Günün belli zamanlarında ağlama krizleri geliyor . Her bebek aynı mıdır bilmiyorum ama her emmeden sonra hemen yatirmayin dediler bize 10 15 dk kalsın omuzda dediler . Siz bilirsiniz tabii 🌿