O kadar canım sıkkın ki anlatamam hava o kadar kötüydü ki kayınvalidemlere gittik gitmediğim zamanlar sanki kıyamet gelmiş gibi role giriyorlar çocuğun poposu açık bi o yaba bir by yana güya seviyorlar acayip hırlıyor daha 5 Aylık öksürüp hapşırıyor ıraya gitmeden önce bende biraz grip gibi vardı acaba benden mi geçti orda mı oldu ve ne yapmalıyım doktora götürmedim daha dün sabah oldu ?