Bebeğim 4 gün oldu düşeli doktora gittik ama Röntgen vs çekmedi gözlemle dedi 4 gündür içim içimi yiyo. Arada eli ile kafasını tutuyor. Kaşır gibi. Doktora götürmemde fayda var değil mi ? Korkuyorum dışarda sorun yok ama ya zarar verdiysem Bebeğime diye 🥺