Dygdyr Merhaba arkadaşlar. 1 ay sonra kızımın doğum günü var anne-kız kombin elbise alabileceğim bi yer önerebilir mısınız? Intagramda bikac yer buldum ama güvenemedim 😞
Deletedmom133 Dygdyr https://www.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/hotice-anne-kiz-spor-abiye-party-dogum-gunu-elbise-ikili-takim_pdp_408627123?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402907576276&utm_term=85313000785&ga_prodid=408627123&ga_merchantid=108148403&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=Cj0KCQiA9dDwBRC9ARIsABbedBNaClRj4eAduIHIrCNpNDCYCrUMBpUxuaGVmxWwIoV0zt7eF-McAkAaArsuEALw_wcBhttps://www.ciceksepeti.com/robe-anne-kiz-kombin-190923040729?gclid=Cj0KCQiA9dDwBRC9ARIsABbedBNI4tBA12lPNKAJ_elnDm_xmpfL2Ju0tc2wFOMeMhuT-zgc21bwDwgaApD9EALw_wcB güvenilir siteler
Pamugumm Dygdyr bende 2 gün önce aynı postu açtım ama pek öneri gelmedi İnstagram dan sipariş verdim artık inşallah istediğimiz gibi gelir
Deletedmom388 Dygdyr Dikim yapan bir sayfa var, güvenilirdir instagramda Babysunkostum , bir bakın derim
Linaaycaa sinemce_kids mutlaka bakın derim yengemin dükkanı çok tarz şeyler ciciler ve anne kız kombinleri var sürekli yenilerini getiriyo ve benim de kızım var sürekli alırım yengemden çok hoş oluyo 😍😍
Nuran_nur Linaaycaa profil resmi kırmızılı siyahlı mı olan acaba bende sipariş vermek istiyorum anne kız kombini ama güvenemiyorum iyi gelir demi kesin
Linaaycaa Nuran_nur Aynen canım kırmızı siyah mankenler var. Canım yengem diyorum yani kötü olsa zaten önermem ki ben hep kızımla alıyorum kumaşı herşeyi çok güzel memnun kalmazsan yine yaz bana yani merak etme 😘
Dygdyr Kış ayı olduğundan uzun kollu istiyorum, elbise üzerine hırka falan giydirip kötü durmasın diye. geçen yıllarda elbise satılmış anne-kız keşke nerde yaptırdığını da yazsaymış 😅
Linaaycaa Alp_prens anne kız hep genellikle kuzum ya sadece kazak vardı bi çeşit bide takım eşofman vardı anne oğul ama bak istersen canım 😚
Rezene Kombinli giyime pek iyi değil diyorlar bende kararsız kaldım çocukla aynı seviyeye iniyormussunuz anne figurune zarar veriyormuş bu konuda bilgisi olan var mı 🙄
Linaaycaa Rezene Bunu kim dediyse sesli güldüm 😂😂 kızz öyle şey olurmu ne alaka 🙈 biz hep giyiniyoruz kızımla ❤️ bence hiç alakası yok canım saçma geldi bana yani..
Merve Rezene biz annemle hep takım giyerdik. Annem terzi. Kendine ne dikse bana da dikerdi. Hala çoğu şeyi aynı giyeriz takım. Anne figürüme hiç zarar vermedi aksine çok güçlü bir bağımız var. Hep annemin beni en iyi anlayan olduğunu düşündüm ❤️
azra1616 Linaaycaa kızımın doğum günü yaklaşıyor bana da yardımcı olur musunuz kışlık güzel kombin yapayım kizimla
Dygdyr Cafede yapmak istiyorum ondan uzun kollu olsun diyorum. Anne-oğul kombini de var .. Bağlantıyı nasıl kopyalıyoruz size de yollayım🙄
Dygdyr https://instagram.com/bebek_kombin_dunyasi?igshid=5ycvrj6zsrsr https://instagram.com/annekiztasarim?igshid=1bwu5edny75gh