renginkayaa Oglumun atesi gıdıp gelıyo gıttık acil diş dıyo google kötu seyler yazıyo , aniden inip cıkıyo özelıkle gece
alinduhatg renginkayaa kaç dereceye cıkıyor ki ? Dengesiz ateş iyi değildir daha önce diş çıkarırken böyle olmuş muydu ?
alinduhatg renginkayaa benım kızımda kustu 2 kez uyudu sabah havale geçirdi devlet hastanesi tek serumla eve yolladı ateş dusmeyınce özele gittik merdivende 2. Nöbeti geçirdi grniz etinden hep boğazı şişerdi devlet hastanesi buna bağladı ama ekstra idrsrında enfeksiyon çıktı devlet hastanesı ne kana ne ıdrar bakmıştı
Aselllll renginkayaa cok cıkarsa atesı duşa sokun ıyı gelecektır aslında dıs atesı cok yükselmez 38 den ama bebekten bebege fark edebılır
alinduhatg renginkayaa kız vücudumdaki ağrılara göre ben ölüylrjm ne inanıp kendını strese sokuyorsun her bebek ateşleniyor önemli olan sakin ve soğuk kanlı kalmak
1kucuk_ask Ben googleye troidim icin baktimda beni once komaya soktu sonra öldürdu :) gerci gecen ayda kanser cikarmisti halbuki vitamin eksikligiymis dusun yani basinda bekle 4 satte bir ates ciktikca ver ilacini gecmis olsun
ugrakyagiz renginkayaa şuan bende aynısını yaşıyorum az önce şu kustu antibiyotik almıştık boğazında az kızarıklık var dedi diş te çıkıyor herşey yaptım faydası yok uyudu uyansin goturcem aynı olursa