defmommy Devlet hastanesinde anestezi yapmıyoruz dediler kızlar randevu verdiler korkuyorum anestezisiz yaptıran varmı
alparslan1_ defmommy ben hem anestezili hem anestezisiz yaptırdım. Birşey olmuyor. İçine doğru o hortumu ittiklerini hissediyorsun ama acı hissetmiyorsun. Tuhaf bir his ama acımıyor.
Mihrima defmommy ben anesteziyle de oldum anestezi yapılmadan da ama kesinlikle anesteziyle olmalısın. Bayılmadan yapılması gerçekten çok zor
Gizmokzilla defmommy aaa ben de devlet hastanesinde yaptırdım hemde 10 yıl önce ama uyuttular ne kadar saçma uyutmuyoruz demeleri başka hastaneye gidin bence 🌸
suheyla92 defmommy cok rahatsiz bir his halam oldu ondan biliyorum cok ogurmus bence anestezili yaptirin. Ben anestezili yaptırmıştım cok rahatti
ftslbs Uyutmuyorlar ama uyusturuyorlar eşim öyle kötü oldu sonrasinda mecburen genel anestezi aldi bize cerrahpaşada yapıldı
alparslan1_ defmommy kaç parça alacakları önemli. 3 parça alındığında anestezili yaptırmıştım her seferinde öğürmekten uyanmıştım hatırlıyorum bile o anları. Ama anestezisiz olanda tek parça almışlardı sanırım herhangi bir sorun yaşamadım ama detaylı değildi o.
ftslbs defmommy esimin herseye alerjisi oldugu icin tam anestezi vermedikleri icin ilac tepkime yapti baya olmayacak sey aslinda tamamen uyudugu zamanda 10 dkya cikti
defmommy Gizmokzilla teşekkür ederim korkuyorum zaten çökyak için yapacaklardı endoskopiyi burayı iptal edeceğim sanırım daha sonra başka bir hastane bakarım
defmommy Mihrima teşekkür ederim ☺️ evet her hastane de yapmıyorlar şehir hastanesine gönderdiler orası da uyutmuyoruz dedi
elmaliturtam defmommy ben yaptırdım zerre acısı yok çok kısa sürüyor sadece bir kaç saniyelik öğürtü oluyor o da bitimine yakın hemen geçiyor hiç korkma
Metehand ftslbs merhaba genel anesteziden sonra ne kadar sürede ayıldı acaba hemen o gün sonuç çıkıyor mu ne yapılıyor
sedaozan defmommy daha önce ben devlet hastanesinde anestezi işe yaptırmıştım Neden yapmıyorlarmış çok saçma gerçekten. Kolay geçer umarım geçmiş olsun
aslymom defmommy acı yok kendini rahat bırakacaksın hortum hissetmiyorsun sadece vücudun refleks olarak öğürüyor bir süre eğer böyle şeylere dayanabilen bir yapın varsa yaparsın çünkü can acıtan bir durum değil soğukkanlı değilsen zor gelebilir