Kızlar merhaba 15aylık oğlum bu aralar iştahı gitti yedıgı şeyleri de yemez oldu. Tadımlık yapmaya başladı herşeye karşı. Diş dıyecem ama keyfı de yerınde gun ıcersınde uykuları da normal. Neden böyle oldu acaba iştah artırıcı ilaç mı kullanmalıyız ? Yada karnını doyurabilecek ne hazırlamalıyım sevebileceği türden