mlk_91 evet bizde aynı sizin gibiyiz ve o da bende çok zorlanıyoruz artık. Maalesef kolik bebekti. Şöyle söyleyeyim benim kızım sürekli ağlıyor yani uyku eğitimi aldığımızda ağlatmayanları da bulsam benim kızım her türlü ağlar yani. O yüzden istemiyorum. Aslında en önemlisi gece beslenmesini kessem düzene girecek ama yapamıyoruz onu da.