Marsila bende sadece ensemin hemen üstünde egzama var doktora filan gittim krem şampuan vs verdi kullandım ama onlar fayda etmedi. Evde travozal krem vardı ben onu 2-3 gün o kısma sürdüm geçti o yara ve kaşıntı . Bu arada arada yine oluyor hatta bugün de oldu sürdüm hemen. Bana fayda etti. Tabi o yaralı kabuklu olan durum gitti birde bu arada süt ve süt ürünleri se egzama yapıyor ben artık kesin bir şekilde bana peynirin egzamayı azdırdığını fark ettim.
Çünkü ramazan ayında hiç sahur yapmadım peynir yemedim hiç sıkıntı olmadı ama ramazan sonrası yedim başladı yine hatta bu aralar daha çok yedim yine olmaya başladı sizde dikkat edin süt ürünlerne. Ben çok sevdiğim için vazgeçemiyorum 🥹 yemeswm iyi de ama işte