tombalak Kızlar bu airfryer kullanlar memnun musunuz? Yeni aldım kullanmayı bilmiyorum biraz anlatır mısınız internette yeteri kadar video yazı vs bulamadım. Neler yapabiliriz mesela bununla?
KLbRaa Ben kullanıyorum çokta memnunum. Tavuk et köfte gibi şeyleri grill modunda pişiriyorum onun dışında zaten simgelerle belli oluyor ürünün üstünde otomatik kendisi ayarlıyor
tombalak KLbRaa üstünde olmayan bir şey pişirmek istediğimiz de ne yapacağız mesela mantar,börek,poğaça,kek, patatesli fırın yemeği vs vs ?
tombalak KLbRaa bir de sulu yemek yapıyor mu? Yapabilirsiniz dendi yemeği hazırlayıp içine su koyup pişirebiliyor muyuz
kahvekokusuu tombalak hepsinin aslında gostergesi var pasta sekli olan tuşla börek poğaça yada sebze resmi olan yerde sebze pisirliyor kullanma kilvuzunda da kac derece kac dk da piser yaziyor ingilizce ama anlaşılıyor yani göstergelerle sulu yemek pisirlmez soslu olabilir ama sulu yemek dökülür ayrı bir kanını almaniz lazim sulu yemek için
tombalak kahvekokusuu kullanma kılavuzuna baktım ama pek yeterli hazırlamamışlar detaylı anlatım yok makinedeki işaretlerin anlamı bile yazmıyor internette de aynı şekilde bulamadım o yüzden burada belki yardımcı olunur diye düşündüm