Merhaba lansinoh marka biberon ve yedeklerinş kullanıyorum bebegım 7 aylık sımdıye kadar boyle bır sorun yoktu en azından bu kadar degıldı bebegım 7 ayllık oluncs ıkı tane +6 ay slikon uç aldım ondan sonra mı oldu anlamadım eskısını de kullansam oluyor gercı sımdı.mamayı hazırlarken degıl bebegım yerken ve ozellıkle bıttıgınde bıberonda ınanılmaz kabarcık olusuyor sikayet var a yazdım ama markanın umrunda bıle olmadı tabı dr browns bıberonlar da var ama onu sevmıyor buna alısmıs yenı alsam o da aynı olur mu dıye de alamıyorum bılen yasayan var mı bu durumu caresız kaldım valla, görsel de ekleyebilirsem ekliyorum
