handehacerdagdelen Kızçelerim doğum yapalı 8 ay oldu kırkım çıktı 3 gün sonra regli oldum ve düzenli. Reglim biteli bir hafta oluyo bugün sabah tekrar kanamam geldi sanki yeni regli olmuş gibi ağrılı falan olan var mı böyle neden olur
xbebegimx handehacerdagdelen yumutlama donemindeysenz de oluyo bazen yumurta catlayinca kahvemsi pembe leke olur genelde ama
aysegul_my handehacerdagdelen rahim duvarinda kalinlaşma olabilir oda tekrarlayan ve cok sancili adet oluyor kist olabilir miyom olabilir bi doktora görün
handehacerdagdelen aysegul_my xbebegimx Bende öyle düşündüm ama lekelenmesin biraz daha fazla yani reglimin 2. Günü gibi sanki
Leyla54 handehacerdagdelen merhaba gittiniz mi doktora acaba benimde oldu da kanama merak ettim aklıma takıldı benimde
handehacerdagdelen Gittim doktor ultrasonla karnımdan baktı bi sorun gözükmüyo doğumdan sonra bir yıla kadar normal böyle ara kanamalar dedi