zweifachmama Kızlar doğum yaptıktan 2,5 ay sonra adet gördüm 15 gün sürdü bi hafta temizdim sonra yine adet oldum normalmi benim gibi olan varmı acaba doktora gitmeli miyim
annediyebiri zweifachmama benimde 10 günde bir 15 günde bir oluyordu sonra düzene girdi doktora da gitmiştim bir sorun yok dedi
Anatotales zweifachmama doktor emzirmeye devam ettiğin sürece normal demişti. Benimde 3 gün kesiliyordu 1 hafta geliyordu 1 hafta yoktu 5 gün gelirdi sütüm kesildi normale döndüm sonra
nihanfd zweifachmama doğum sonrası normal bende kahverengi akıntı geldi geldi geldi sonra normale döndü. Korkmana gerek yok bence
zweifachmama duygu123asel bende öyle düşünüyorum hormanlar dan kaynaklıdır diye yinede ilk kez başıma gelince insan merak ediyor