Erenarden1 Hanımlar evde 4 aylık bebek sünnet yaptırılabilir mi ne düşünüyorsunuz bu konuda yaptıranınız var mı
Ozgull Erenarden1 biz bir aylıkken yaptırdık önce krem sürdü uyuşsun diye 15 dakika sonra iğneyi vurdu maksimum on dakika da bitti dikiş falan da olmadı ucuna plastik bişey taktı ilk iki günü çişini yapınca canları yanıyor ama sonra bişey kalmıyor 4. Gün düşmüştü ucundaki plastik
NurCelik Evde steril olmuyor pek ya Allah korusun her ihtimali düşünmek gerekir genelde evde yapanlar üroloji doktoru olmuyor bide size kalmış birsey ama hastane ortamı her zaman daha iyidir