2 yaşında oğlum var bundan 3 ay once falan gündüzleri çişini öğrettim hep soyluyiedu fakat bir hafta o gündür surkeli çişini yapıyor sonra söylüyor niye acaba bu arada bir aylık bebeğim var acaba onu kıskandığıbdan mi oluyor bilemiyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda ve ben bu durumu nasıl duzeltebilirim bazen söylüyor ama genelde söylemiyor