Kızlar merhaba 6. Ayla birlikte ek gıdaya başladık hala tadım yapıyoruz da diyebiliriz ama bi türlü saatlerini ayarlayamadım uyanınca emzirme-mama verme yapıyorum şu sıralara emmekte istemiyor gerçi ama ek gıdayı nasıl aralıklarla veriyorsunuz doymuyor gibi hissediyorum ayrıca:(