9 aylık olacağız ama 7 aylıkkende ben tava böreği vs yapıyordum kahvaltısına.
Muzlu pankek
irmikli yumurta, yanına peynir ve zeytin ezmesi yapıyorum.
Havuç, patates vs kaşar ile tava böreği yapıyorum. Pırasalı tava böreği yapıyorum.
Havuç, avokado, yoğurt karışımı yapıyorum.
İrmikli yumurta, havuç haşlıyorum havucun üzerine ceviz rendeliyorum.
Yumurta haşlama labne ile yumuşatıyorum yumurtayı. Yanına 1 tatlı kaşığı pekmez üzerine ceviz rendeliyorum. ( tahin alıcam tahin vericem hiç vermedim, bildiğim kadarıyla 7. Ayda tahin verilebiliyor )
Ben 3 öğün vermeye çalışıyordum artık 7.ayında. Şimdi artık tamamen 3 öğün veriyorum. Öğlenleri ara öğün olarak genelde meyve-yoğurt karışımı ya da yoğurt, hurma, kuru kayısı karışımı vs veriyorum.
Akşamları ise tarhana çorbası, yoğurt çorbası, mercimekli bulgur pilavı, taze fasülye, ıspanak vs gibi akşam yemeği olarak veriyorum.
Bazen karadut özü koyuyorum hazırladığım ara öğüne ya da karadut özü içiriyorum.
Her gün ceviz veriyorum. Ya kahvaltısında, ya ara öğününde. Genelde çorbalarına et suyu katmaya çalışıyorum. Özellikle tarhana çorbasını sade sevmiyor. Ya et suyuyla yapıyorum ya da kuzu kıyma ile yapıyorum. Bazen içine şehriye de atıyorum. Mercimek çorbası yapıyorum ama biraz sebze çorbası gibi oluyor. 🤣