myloveayi benimde öyle oluyo ya bizim özellikle banyoda yuva yapıyolar hep ordan üreyip çoğaliyolar sanki evin her yerine gecende karinca basmisti evi salona falan yayildilar bu aralar iki cocukla cok zor geçiyo günlerim ona rağmen salonu koltuklari kaldirdim komple sildim süpürdüm gine geliyolar baktimki banyoda kapinin arkasinda leke cikarici büyük şise vardi onun altini bi kaldirdimki çoğunluk ordaymiş ozellikle sıcak yerlere yer yapiyolar banyoda kurutma makinesi var sık sık çalışıyo ondanmi orayi tercih ediyolarki diyorum