Kızlarr 5 aylıık bir kızım var . Uyku konusunda deliriyorum . Her uyutmak istediğimde strese giriyorum . Biraz emiyor sonra ayakta sallanarak uyuyor ama koyduğum an uyanıyor . Doğduğundan beri hep zor uyumaları . Gün içinde sayılıdır yani uzun uyuduğu. Korkuyorum beyin gelişimi açısından geri olacak diye uyku konusunda gerçekten anormal yani .
Bir de kendini çok sıkıyor sanki kaka yapmak istiyorda yapamıyor gibi ama öyle değil canı çok dar böyle sıkıyor kendini kıpkırmızı oluyor niye yapar ki yaaani doktora sordum huysuzluğundan yapıyo dddi ama böyle bir şey olamaz benide kasıyo resmen. Köye kayınpederimin yanına geldik Rizedeyiz . Yaa ev işi zor yapıyorum yemek yapmam lazım kayınpeder tutuyor zar zor yapıyorum yoruldum artıkk çok fazla 🥹