Prensesimmmasele bizde perşembe gününden beri tuvalet eğitimine başladık. 10 gün sonra tam 2,5 yaşında olucaz.
İlk gün 6-7 kere altına yapti çisini. Yaptıktan sonra agliyor anne cis yaptım deyip haber veriyordu. Eğitime basladigimd cisinden once ilk kakasini yaptı tuvalete bu arada. Adaptör aldım klozete. Lazimlik da var aslında ama onu hic benimsemedi aylardir duruyor evde.
İlk gece bezsiz uyuttum altina yaptı. İkinci gün uyanir uyanmaz cise götürdüm. Sürekli soruyorum var mı diye. Varsa da yoksa da gitmek istiyor bizimki allahtan
İkinci gün cok daha iyiydik hep gidiyoruz ya da söylüyor falan
Gece de bez bağladım ikinci gece. Uyandi babasina benim cisim geldi deyip kendini tuvalete getirtti. Cisini tuvalete yaptı falan
Dün gece de uyandı tuvalete gitti
Gündüz 1 kere kaçırdı altına
Bugün cok daha iyiydi hic kacirmadi altına ama ilk kakasini yaptığından beri kaka yapmadı hala
Onu bekliyorum ben de
Dışarı cikarken de adaptörü alip da çıktım bugün
Parka gittik park sonrasi kayınvalideme gittik. Parktayken sürekli sordum tuvaletin geldi mi diye allahtan gelmedi😅
Beklediğimden daha kolay geçiyor ilk gün haric cok iyi suan
Cok korkuyordum valla yalan yok😅