mihriban80 Merhaba 2 yaşına girdik ve memeyi bırakmamız gerekiyor. Özellikle gece emzirmesini geceleri biberonla su verdim her meme istediğinde ama yinede kandıramadım ısrarla meme istiyor lütfen acil bi çözüm önerin bana anneler
glrrak mihriban80 Bekleyim belki bende faydalanırım biz 21 aylığız gerçekten emzik gibi meme istiyor naoıcam bilmiyorum delirmek üzereyim gece 100 kez kalkıyor
iki_prens_annesi_ mihriban80 azaltarak kesin gece 5 kere emiyorsa mesela 4e düşürün onu 3 gün devam ettirip 2 1 şeklinde devam edin daha sonrasında tamamen kesip yerine hiç bişey koymayın bi hafta 10 gün malesef zor olucak çok sabırlı kararlı olmaniz lazım aglasada vermiceksiniz sarılın öpün ama meme yok bunun için yavaş yavaş azaltarak travma oluşturmadan birakabilirsiniz
suheyla92 mihriban80 10 kez uyaniyosa beşinde meme verin bikac gun boyle gidin sonra daha da azaltin ama kararli olmaniz lazim farkli farkli davranirsaniz ogrenir sizi manipule eder cok zekiler
mihriban80 iki_prens_annesi_ işte dayanamıyor insan çok ısrarlı şekilde istiyo kıyamıyorum keşke bi çözümü olsa