Merhaba sevgili anneler bebeğim 23 aylık bi kaç gündür bişey yediği zaman dişini tutup ağlıyor fırçalıyoruz yine ağlıyor bu gün açıp ışıkla baktık dişinin ortasında siyahlık var çürümeye mi başladı nasıl oluştu bilemiyorum çok hareketli bi bebek doktorun bakmasına asla müsade etmez şimdi doktora mecbur götüreceğim zaten sadece başına gelen var mı tecrübesi olan sormak istedim cevaplarsanız sevinirim