butto bize doktor kucakta pişpiş yapıp hafif gözleri gidince yatağa yatırın demişti yatağında uykuya dalsın diye. Onu denedik en başta ilk ağlar gibi oluyordu yatırınca, karnına hafif pat pat yapıp pişpiş demeye devam ettik çoğu zaman gözlerini kapatıp uyumaya çalışıyordu. Ama bazen de olmuyor mesela ağlıyor geri alıyoruz kucağa tekrar pişpiş yapıp bi daha deniyoruz. Bunu eşim daha iyi yapıyor ben biraz sabırsızım açıkcası 😀 kucağımda iyice uyutup öyle yatırıyorum 🙂↕️