Hayırlı geceler anneler bı kaç aydır agdaya başladım aslında önceden bı kaç defa yapmisligim var bikini bolgeme o zmnlar azalma seyrelme vardı ara vermiştim tekrar başladım ama ağda yapıyorum hiç azalma yok ya napicam ben kreme donmek istemiyorum bide agdayi yapıyorum bı kaç gün sonra tüylerim cikiyo geri
Doğum kontrol hapı kullanıyorum onun yan etkisi olabilir mi
Ağda dan sonra kullandığınız,,tüy azaltıcı losyon vs.kullaniyormsunuz varmı böyle birşey acaba
Yardım edin lütfen anneler varmı aranizda çözüm fikri olan😍