Bende yeni yaptırdım dişleri taktıktan sonra ağrım olmadı. Vidaları takınca ağrı oldu . Ama benim şöyle bı talihsizliğim oldu . Ben vidaları taktırdım 5 tane . O sıra da aniden babamı kaybettim. Üzüntüden boğazım iltihaplandi diş etlerim çekildi. Antibiyotik düzenli kullanamadim. Oyuzden sadece ağzımda 2 vidam sağlam kaldı .diğerleri hep geri çıkardılar . İşlem yaparken anestezi etkisi geçince haliyle ağrı oluyor ama dişler takılınca herşey bitiyor sonrası rahat yani hiç endişelenmeyin. Sezeryandan kolay yani 😁