Gulsbaby Biz tam 10 aylık olduk 🙏🏼 bu ayda bizi neler bekliyor? Sizin bir gününüz nasıl geçiyor? Bizde hala emekleme yok 😀
girlmomm Gulsbaby bizde 10 ay 9 günlüğüz emekleme yok üst dişler geliyor bol bol bağırıp çığlık atma var🤯 beni kaç gündür inanılmaz yordu günde uykuyu 2’ye düşürdü öyle sizin baybay yapar baba dede mama meme konuşur alkış yapar gelcek yapar
Busr_1992 Gulsbaby kızım 10 aylık koltuktan koltuğa kendi geçiyodu 8 aylık emekledi yaşında desteksiz yürüyodu 17 aylık şimdi koşu koşuyo
Gulsbaby girlmomm girlmomm biz de uzun süredir gündüz uykusu iki. Üç olursa gece uykusu inkansız oluyor. Çünkü en geç sekiz buçukta uykuya geçiyor. En son uykusu en geç beşte biter
nino33 Gulsbaby çak yapıyor sadece kendı kendınr bazen de alkış yapıyor ama bilinçli degıl bence bu arada 9 aylığız aşırı hırçın normal mı bilmiyorum önüne oyuncak araba bıdey koysam fırlatıp atıyor
Gulsbaby nino33 diş döneminde biz de öyleyiz. Çok sinirli oluyoruz. Çok normal. Hatta diş dönemine girdiğimizi sinirinden anlıyorum 😂
senali 10 ay gümbür gümbür geldik masallah sinir sürekli kucakta olma isteği sürekli huysuzluk ağlama ne deseniz var ama sanırım atak haftaları oluyor