4 ay 23 günlüğüz baştan beri kötüydü her saat uyanıyorduk nerdeyse. Son 1 haftadır iyice kötülemişti kiii grip oldu yavrum😔 doktor 2 gün önce alerji damlası yazdı 2 gecedir uyuyor 1 2 kere uyanıyor sadece. Bakalım düzene girer belki bu damla sayesinde😩