iremdevin gecmis olsun. 27 gün önce doğum yaptım.. ağrı yürüyememe oturamama hissi asla geçmeyecek gibi hissediyorsun. O kadar korkuyordum ki böyle mi kalıcam ben diye. Bide benim karnıma çok bastırmışlardı ben eğik yürüyordum nefes alamıyodum. Bugün cam silip perde taktım sen düsün.. en fazla 1 haftan var.. gaz yapacak seyler tüketme yeter.. ve ayakların ödem olmasın diye bol bol havaya dik. Yat dinlen derlerse dinleme.. ne kadar yürüyüş o kadar çabuk toparlama..