Hanımlar bebeğim 12 günlük bugün üç dört defa süt içerken boğazına kaçtı resmen bogulur gibi oldu ve sürekli değil ama arada hırıltı var gibi ses çıkıyor özellikle emerken üşüttü mü ne pldu çok üzüldüm ağladım üçüncü çocuğum ikinci çocuğum hastaydı ondan mı aldı ay kafam bulandı sizinde varmı böyle sorunu