clover4 tek başına kimseyle, bir insanla oyuncakla vs etkileşime girmeden kendi cabasiyla büyümesi diyebiliriz. TV, videolar vs uyaran sayılmıyor çünkü beynini aktif çalıştırmıyor. İzletilse bile devamlı çocukla konuşmaya devam etmeli, izlediği şeyleri ona anlatmalıyız mesela. İzlememesi daha iyi tabiki. Bebek yenidoğan dahi olsa sürekli konuşmak lazım. Anlamasa bile biseyler anlatmalıyız.