Merhaba anneler, kızım var 2.5 yaşında. Saçları uzadı, doğduğundan beri toka taktirmiyor sacina, artık uzadı toplatmiyor da. Bu araler kıyafetlerini çıkarıp çıplak geziyor, giyinmek istemiyir. Hep yediği şeyler dışında farklı bir şey de Yemiyor. Kıyma yiyordu onu yemeyi de bıraktı. Ne teklif etsem itiraz ediyor, yaşı gerehi itiraz etmesi hayır demesi normal biliyorum da. Sizin 2.5 yaş bebekleriniz nasıl