Norveckizi Bebek flatörleri mi simit mi canyeleği mi kolluk mu ne alayım bilemedim Bebegım 21 aylık Alacagım yerde personel mutlaka gerekeni verecektir ancak sizler ne kullandınız neyde rahat ettiniz kullanıslılık vs bu acıdan da bakmak ıstıyorum
Hosgeldinbebekk Norveckizi myminibaby kolluk abartılıyor diye düşünüyordum ama çok memnunum ben dengede ve yüksekte duruyor çocuk güvenli 👍
EceDM Hosgeldinbebekk kaç ayda başladınız kullanmaya? Geçen yaz 9 aylikti, giyilen simit şeklinde olanlarla girdi denize. Bu sene 19 20 aylik olacak. O kollukları önerir misiniz?
Hosgeldinbebekk EceDM 13 aylıkken falan başladık kullanmaya , şuan 26 aylık hala kullanıyoruz . Koluna takıp öyle şişiriypruz yoksa çıkıyor ona dikkat edin alırsanız . Öneririm ben memnunum
Norveckizi Lolik 😂 decathlonun var Sorarak alalım bence❤️ fiyatlar bence degısmeyecektır Daha ense korumalı şapka da almalıyız Gunes kremi ve mayoyu halletin mı Allah bagıslasın agustos ta mı dogdu
Lolik Norveckizi aynen decathlondan baktım bende, büyük korumalı şapkalarımız var 2 tane şort mayomuz var iki tane deniz ayakkabımız var güneş kremimin tarihi daha geçmedi yaz başı alıcam 😄 eylül doğumlu
Lolik Norveckizi ahahah gidildi gidildi 😄 ilk ve tek torun anneannesi dedesi şapka almaya diye götürüp tatil çantasını hazırlayıp getirdiler geçen hafta😂