Merhaba arkadaşlar. Kızım 2 gün sonra ,8 ayını bitirecek. 2 tane dişi var. Taneli gıda veriyorum büyük değil küçük küçük henüz işte (şehriye pilavı,küp patates,kabak yemeği vs.. sabah derseniz zaten ayrı secene az bilirsiniz ki yumurta ne haşlama ne omlet şekli 2 3 zorla sonrası yok. Peynir vs derseniz aynı. Bende muhallebi kıvamına geçmek istemiyorum.) siz nasıl alitiriyorsunuz veya alistirdiniz bazen 2 dişle diyorum yetersiz mi ağzında çok geveliyor ve ara ara öğürüyor .. ( son zamanlar bide diş patlatcak sanirim hic bişey yemek istemiyor sadece ağzında tutuyor anca ki emmeside öyle az)
Bazen kendi kendime demiyorda kendi kendime demiyor değilim yiyordu ne guzel sen kendi kendine nazar degdirdin diye kimseyle öyle paylasms huyum yoktur fena değil işte idare ediyoruz derim.😏🥺