Kalbim_21 Kızlar pamukçuk için aldık eşim eczaneden alırken ne kadar vermem gerektiğini söylememişler bilen varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim
Fasulye12 Kalbim_21 hiç duymadım ama karbonatlı suyla silinmesi gerektiğini ve karadut özünün iyi geldiğini duymuştum . Geçmiş olsun 🌸 aslında prospektüsünde yazar ne kadar vermeniz gerektiği.
arasardaannesi Kalbim_21 e nabızınızda yazmıo mu reçeteli ıse yazabılır belkı yada eczaneyi arayıp öğrenın ıstersenız🌺
bebekke Kalbim_21 nöbetçi eczanenin herhangi bir tanesini arayıp sorabilirsiniz cevap vereceklerdir ben bilmiyorum maalesef
Adasenay Kalbim_21 ben kullandım günde 3 kere ağzının içini siliyordum temiz mendille.Yutmasında herhangi bir problem yok demişti doktorumuz
Busrasmsek Kalbim_21 doğal bir ilaç zaten yutmasında sıkıntı yok. Çok tereddüt edersen eğer yarısını verebilirsin ama gene de sor içinde kalmasın ben 2aylıkken kullandım bir sıkıntı olmamıştı
simert Kalbim_21 içindeki damlalığın hepsini kullanarak günde 4 defa demişti doktorumuz ama bizde pek bir işe yaramadı
lohusaserbeti Kalbim_21 benim doktorum 1 ml demişti ağzına sık demişti hatta emilmiyormuş bağırsaktan atılıyormuş içiniz rahat olsun