Merhaba arkadaşlar 7 yıldır doğu görevindeyim artık yukarıda belirttiğim 3 ile tayin istemek istiyorum. Alerjik astımım ve rinitim var bu yüzden büyük şehir yazamam havası temiz rakımı düşük sakin bir yerde yaşamak istiyorum. Kızımın da kreş yaşı geldi. Bu saydığım illerde yaşayanınız var mı? Şehir - imkanlar - kira - hava nasıl? Teşekkür ederim.🌸