Miniminim Kizlar 85 m2 ev aldık allahin izniyle. Ama küçük farkındayım. Tek balkon var. O da acik ve su an kapatmaya butcemiz kalmadi. Kurutma için öneriniz ne olur? Balkonda su geçirmeyen dolaplarla falan olur mu mesela? Ya da odaya alınır mı?
SevimliHayaletCasper Miniminim çamaşır makinesinin üstüne koyan var ama zararı olur mu bilemiyorum bi araştırın
NmalkoC Miniminim benım evimde küçük canım bende yazın alıcamustaların gelip dolap yapması lazım önce çamaşır makınesinin yan tarafına sürgülü deterjanlık yaptırdım üstede dolap yaptırıp kuutmayı koyucam yan boşluğuna aynı şekilde deterjanlık yaptırıcam kücük evde en mantıklısı o bence birde araya sepet koymak için sürgü yaptırın kurutmadan direk alırsınız sepet koymak için
Mommyhann Miniminim mutfağınızda yer varsa eğer öyle yapn benim evimde sizin evinizin gibi ben mutfağa koydum yerim yoktu
Lolik Miniminim benim evim 60 m2 var yok😄 bende tozdan bıktım alıp yatak odasına mı koysam diye düşünüyorum kara kara
_tuuggcce_ Miniminim çamaşır makinesinin üzerine koyabilirsiniz. 75 m2 evde yaşıyorum. Çamaşır makinesinin üzerinde benim
fluoksetin Miniminim bir aparatla çamaşır makinesinin üstüne yerleştiriyorlar hortum taktırırsanız da biriken suyu sizin döksenize gerek kalmıyor gidersen akıp gidiyor hortum aracılığı ile
fatimasaremm Miniminim benim de evim küçük o yüzden bir odaya koyduk, çamaşır makinesinin üstünde yer olsa oraya koyacaktık ama orada dolap vardı. Eğer sizin çamaşır makinasonın üstü müsaitse oraya koyabilirsiniz bence