motherthea Doğuma 9.9 ile girip 8.2 ile çıkmıştım hgb değerim benim kansızlık sorunum var Akdeniz anemisi taşıyıcılığı yani. Şuan kanım kaç anlamadım hgb değerim anlayan var mı 5 ay oldu doğum yapalı
canayaysenur Hemoglobin 10.2 hematorit 31 çıkmış yükselmiş görünüyor değeriniz ama talasemide dalgalanma lar oluyor 1 ay sonra baktırdığınızda hgb daha yüksek ya da saha düşük çıkabilir hematokrit zaten düşük çıkmış baya
motherthea canayaysenur 5 ay önce doğum yaptım baya halsizim zaten doğumdan beri ama bu aralar daha iyi gibiyim yani yükselmiş mi o dediğiniz değer nedir anlamadım valla 😒
kibritci_kiz motherthea kusura bakma canım uykusuzluktan sadece son fotoğrafı görmüşüm üstelikleri görmemişim 😔
canayaysenur motherthea yükselmiş görünüyor ama hematokritiniz hala düşük kullandığınız bir ilaç varmı aklınızda bir şüphe varsa testin yanlış olduğuna dair tekrar yaptırın 10 15 gün sonra ama adet döneminizde denk gelmesin mümkünse ferritininiz güzel çıkmış ama hematokrit düşüklüğü halsizlik yapabiliyor
kibritci_kiz motherthea inşallah anlayan biri çıkar üstte kalsın, durumunuz farklı olduğu için yorum yapmam doğru olmaz yeterli bilgim yok geçmiş olsun 🌷
motherthea canayaysenur ya bana demir hapı yazıyorlar hep ama kullansam da boşa yükselmiyor devletin haplarıyla. özeldeki doktor Sidefer veriyordu gebeyken ondan bir kutu içtim sadece 1 ay oldu biteli bende içmiyorum artık bişey sağlık ocağında 9.4 çıkan kanım özel takipli olduğum yerde 9.9 çıkmıştı gebeyken biraz yanlış çıkıyor bizim sağlık ocağında ben bir dahiliye uzmanına gidicem müsait olunca en iyisi o olucak ilginiz için de teşekkür ederim ☺️
canayaysenur motherthea bende onu diyecektim sağlık ocağı tahlillerine çok güvenmiyorum ben en iyisi hastanede birde talasemide demiri b 12 ile birlikte kullanmak gerekiyor yükseltsin diye biz öyle yapmıştık tabi doktorunuz daha iyi bilir çok geçmiş olsun