Bende aynıyım hamileliğimde bıraktım doğumdan sonra başladım vicdan azabı çekiyorum ama içmessemde psikolojik olarak kendimi iyi hissetmiyorum çok sinirli oluyorum günde en faz 3 tane içiyorum elimden geldiğince az tüketmeye çalışıyorum emzirdikten sonra içiyorum 2 saat emzirmiyorum ellerimi yıkıyorum dişlerimi fırçalıyorum bende yoksa olmuyor :(