Merhaba sevgili anneler kızımın tsh değeri 10.73 çıkmış ama biz bu tahlili verirken aç karnına değildi. Acaba bu sebeple yüksek çıkmış olabilir mi bilgisi olan var mı yardımcı olursanız sevinirim (persembe endokrin randevusu aldim) korktum o yüzden yazıyorum.