Merhaba arkadaşlar oğlum 7 ay 2 günlük son bir haftadır ı ses çıkartırken ıkınıyor bunu anlamadım onun öncesinde böyle birşey yoktu birde ne zaman bezini değiştirsem yada üstünü değiştirsem göbeğini kaşıyor 😂birşey se yok çok dikkatli bakıyorum ama anlamadım