zeynep4949 17 günlük bebeğim var sütüm az bebeğim doymuyor mama olarak en iyi mama hangisi acaba kullanıp memnun kaldığınız mama varsa lütfen yardımcı olurmusunuz
girlmam zeynep4949 biz başta Aptamil kullandık ama bebeğime pek yaramadı sonrası da hipp combiotice geçtik çok memnun kaldık hiç gaz problemi yaşamadım çok şükür