prensesinannesi11 Bebeğim 8 aylık ve çok çabuk sinirleniyor kafasını çenesini iyice boynuna eğip kollarını açıyor ve avuçlarını sıkıyor ağlıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum çok üzülüyorum
yavrupotuncek prensesinannesi11 benim kızım da beş aylik ve sinirlenince yumruğunu ağzına götürüp yüzünü tirmaliyo resmen
ejdermeyvelilahmacun prensesinannesi11 duygularını kullanmayı, kontrol etmeyi öğreniyor. Sürekli deneyecek o hareketi. Tepki vermeyin bi süre sonra öğrenip unutacak. 8.ayda bizim de aynı şekildeydi. Şimdi 10 aylık olacak bizim gibi kahkaha atmaya çalışıp, deniyor 😁
prensesinannesi11 yavrupotuncek evet biz de o aylarda öyleydik geçti bu sefer de 8. Ayında da kendini kasıyor kıpkırmızı oluyor kafasını öne eğiyor değişik bir hale giriyor çocuk