15 aylık erkek bebeğim var doğduğu günden bu yana gaz sancısı çekip geceleri ağlıyor.. Şimdi diş ağrısı da eklendi.. Bitik durumdayım.. Sanırım gaz sancısı sorunu evlenince sona erecek 🤣 o zamana kadar yolu var gibi… Bitmiyor Bi gün rahat uyusam 1 ay gece gaz sancısından uyumuyor..