BirAnneBirBebekkkKk Esim küçükken annesinin bileziginin yerini görmüş ve alip bilyeyle misketle değişmiş simdide ödemek istiyor sizce ödemeli mi annesi büyüktü 12 13 yaşındaydı diyor esim küçüktüm diyor bilemedim
sek_kahve BirAnneBirBebekkkKk kaç yaşında olduğu fark etmez, demekki aklında ve vicdanında yer edecek bir yaştaymış. Ödemek istiyormuş da.. ödesin tabiki
sokaklahmacunuu BirAnneBirBebekkkKk bu devirde evet zor ama ben agiz kapatmak icin odetirdim birde beddua etmis hic hos degil evlat bu ödeme gucunuz varsa odeyin bence
BirAnneBirBebekkkKk Zamanindada annesi çok beddua etmiş bize geçer diye ödesin diyorum bende ama şuan bileziklerde uçtu bakalim napacagiz
Papatya-bahcesi BirAnneBirBebekkkKk böyşe bişeyle karşılaşmadım , kınamakasla istemem ama beddua nedir ya
ebru_e ebru_e o zaman benim bildiğim anne canın sağ olsun evladım der bunun muhasebesini tutmaz. Sizde o zaman düğündeki altınlara sayın deyin.
BirAnneBirBebekkkKk sokaklahmacunuu kombi aldirdilar bize 39000e 16 binini verdiler daha düğünü de hep esim yaptı
BirAnneBirBebekkkKk ebru_e altınları istiyoruz siz mi alip vermistiniz bilmemne diyor teyzemin taktigini bile vermedi