Kızlar bir şey soracağım ATM’den para atarken babam gönderici kendisiydi neyse alıcı da yanlışlıkla kendisi yapmış ama iban benim ibanım. Ama bana gelen para yok. Nerede bu para bilgisi olan var mı? Kendi bankamla mı görüşmeyelim yoksa babam mı kendi bankası ile görüşsün gerçi sorduğunda karşı bankanın havuz hesabına düşmüştür demişler yani benim bankanın hesabı üff nasıl olacak bilemedim