2 çocuğumda da emzirirken diyet yaptım. Aslında diyet değilde sağlıklı beslendim diyelim. Çünkü yemeklerimi kısıtlamadım sadece makarna, hamur işi, tatlı vs. bunları kestim. Sütüm azalmadı çünkü öğünlerimde de süt yapan gıdalar tükettim ve bol su içtim ve toplamda 14 kilo verdim.