3 aylık kızım var 1 aylıkken meme reddi oldu daha sonradan da süt alerjisi çıktı mamayla besleniyor 2 gündür hiçbirşey yemiyor ağzına sürmüyo doktor kontrolünde kaşık mama bile denedim ama yok malesef ağzına sürmüyor karnı aç olduğu için uyumuyor sabah 11 de azcık yedi onun dışında saat akşam 21.00 oldu bir türlü birşey yediremiyorum daha önceden 3 kere mama değişikliği vs yaptım mamala ilgili değil kafayı yemek üzereyim gazı kakası falan yok aventt biberon kullanıyorum kaşıkla vermeyi denedim yok ne hikmetse yemiyor doktor kontrolunda mamaya pekmez koy dedi öyle dene dedi bazen içiyor ama inadı tuttuğu zaman ağzına almıyo kesinlikle ne yapmalıyım Allah aşkına bir akıl verin oturup sinirden ağlıcam