Kızlar iki gün önce sağ göğsüm çok şisti sağdım ve gogusum yumuşadı ama suan sanki göğüsümde süt azmış gibi geliyor bebeğim bugün bir defa kaka yapti ve idrarini da yapiyor yani doyan çocuk kaka yapar derler ya sizce sütüm az mı geliyor bebeğim yutkunuyor ama göğüslerim yumuşak yumuşak olmasıyla sütun olmasının alakası var mı